bra

uppdatering idag jagvet.
jag var med oliviaL, tog med mej datorn så vi nörda sims =]
haha jag var fan inte duktig, tog bort typ 3 personer?
hihi ja, har ju haft innebandy, pappa har farit till stockholm, eeehm, inte så mycket mer att skriva!?!?
skulle ju göra nån typ grattislista, men jag kör bara en kort nu ist :$
amandanordh - älskling
amanda gustavsson - lilltjosan
amanda johansson - älskling
amanda grundström - tack för allt
amanda wallin - hejsaknad

hihi dedär är typ mina närmsta amandizar =]
steg upp typ 9 imorse så det kanske inte är så konstigt?
eller asså mina fingrar är pigga :$

seriös bild!!!!!!!!!
ihihihi youcaam<3
hehe nä nu ska jag vara lite mer social med mina kompisar på msn =]
kram/elin


Kommentarer
Postat av: amanda

tack sötnos:*

2009-10-27 @ 10:13:47
URL: http://gustavssonamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0