asså har jag sagt att LI HAR SKRIVIT EN LÅT ÅT MEJ? verkligen jättegullit<3 det var typ längesen men(a) hon äg:] jag älskar låten, seriöst, den är världsbäst

allt intressant kommer stå före bilden alltså räknas dehär som intressant. inte möjligt men okej.
nu har jag iaf kommit hem från innebandyn, käkat lite, varit ute hos skrutten osvosv...
nu ska jag lägga mej och läsa. vet inte vilken bok jag ska läsa. kommer säkert ligga vaken och läsa till halvtolv.
haha samma bild som i förra inlägget- men faktiskt, så funkare inte med nån bild just nu hade faktiskt tänkt ge er nån vacker, hahahahha, bild. men det var forbidden faktiskt;D
okej. asså jag har lite svårt att välja bok, för när nån har tipsat mej om en bok så läser jag aldrig baksidan.
och då vet jag inte vilken jag ska välja. ärligt talat tycker jag att baksidorna är hopplösa. ibland avslöjar dem nått som händer typ jättelångt in i boken. visst, kanske vissa tycker är kul. men då vet man ju vad som ska hända och då blire som inge kul om nån fatta?
denhär författaren har iaf min kusin tipsat mej om, har läst två böcker av henne tidigare, och jag har väntat jättelänge på att jag ska hitta nån mer bok på bilblan med henne. men har jag gjort det? nej.
och varför? för att jag letat på fel hylla. haha skrattretande jag vet. nu tog det lång tid att skiva dehär inlägget, eller inte så jätte men jag ska sluta babbla nu och brusha mina tänder ist:) haha det är ett viva la bam avsnitt som jag sett typ 3 gånger förut, tur att jag inte ska se nu då:O:O:O??
hihi förlåt godnatt:$
♦/elin

Kommentarer
Postat av: Elsa

Svar: Jag vet inte om jag ska dit faktiskt... :D Kanske får se:)

2009-10-13 @ 17:47:46
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0