12

timmar på holken:O
haha det var iaf askul, asså jag är inte ens trött:O
helt amazing:], orkar inga detaljer:]
jag har iaf skrattat hur mke som helst. och vi har typ busa och sett nån dålig film och spökstig och alla var värsta trötta och jag var asspeedad typ:], det var nån som sa att det var typ 49st som sovde där:), eller asså ja, det var typ endå många som sovde, fast dem såg typ film dem flesta som somna:], nu är jag då hemma, ska på stan 10 och köpa innebandyklubba. asbra. får se om jag hinner slockna, men det tror jag inte:]
seriöst, jag ser typ inte ens trött ut?:O:O
heheh okej kanske lite:], men ja:], ska försöka hitta nått askul spel på spela.se, så sjukt kul liv man har.
och ikv tror jag att jag far på holken.. hahaha assså sötjagäe:)
peace/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0