Unreachable

haha det gick ju bra med att stiga upp i tid idag, eller så int....
jag vaknade typ av ett sms från telia, jag skulle fått nytt gratis idag, men jag hade för lite pengar på min mobil(u)
saksamma,mamma är endå och köp nytt typ nu:]
jag fattar inget av knäkollgrejen:S det är det och hockey som gäller idag:) med amanda&josse<3
har inte så mycket mer att skriva... under bilden kommer det bara stå en sjukt onödig sak :)

pussarpåerflickorseriöst,dendär dagen^<3<3<3<33<<3<
om nån vill veta så har jag aldrig varit på en riktig match på ståplats!
jag har varit en gång med flickan till vänster på bilden+hanna, men det var träningsmatch.
sen har jag varit två gånger med papi&frida på sittplats:)
hahadå vet ni^ hare bra, skriver sen
kram/elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0