SVAREN!!!

av:I D A
varför är ni så söta? :]
elin- du äre :]<3
li- vi hare i  blodet ;)nä skojja (a)
bloggar ni läser?
Elin- din&saras och massa andra :]
li- typ olika:]<3,

till li: vad ska du sjunga på andra chansen? :)
li- just friends – gavin degraw :]<3<3

till elin: va med mig snart? :)
elin- självklart :)<3

av: 8-|
vad är klockan? :D:D:D
båda- 15.52 ;)

av: Rebecka
Hur många läsare har ni per dag? ^^
Båda- kring 50-150 :]


 av: Felicia Lindgren
Är min blogg bra? =)<3
Båda- vi läs den int hihi:]<3
, men den såg fin ut:)

av: 8-|
Har ni ätit myror? :D:D:D
li- nä tro int de :],
elin- nope:)

av:du vet vem...............

till båda:
makaroner eller pasta?
olika:]
blodpudding eller leverpastej?
Blodpudding:]
traktor eller gräsklippare?´
TRAKTOR!!
tror ni att de går få cocacla ur ett äpple ?
Man kan ju alltid hoppas…
svampbob eller patrik?
Svampbob:]
guitar hero 3 eller 4?
3!
blommor eller bin?
Blommor:)

prioritering:
mat eller sömn?
Båda;)
skola eller fritid?
Fritid:]
en saknad vän du inte träffat på länge eller din absolut bästa vän, vem skulle ni va med om ni var tvungen att bara välja 1 ?
Gunnnar<<3<3<3 haha nämen de gå int jue:(

övriga frågor:
tycker ni att in flames är bra?:]
Va e de :$?
borde ja skaffa mej ett liv?:]
Oja!! :$
om svaret ovan blev ja, kan ja få elin´s då?:]
elin- köp mej ett bättre så visst:)?
vad tycker ni egentligen om kågeskolan? (BAMBAMBAMBAAAM)
funkarvällmen.,.
hihih gilla ni mina seriösa frågor?:]<3
ofc…

/ hon som inte får nämnas vid namn för att hon kommer från turkland, omg

 av: 8-|
Hur mår ni? =] :D:D:D
li- är förkyld:(:(
elin- funka:):)

 olivial
Li:Vilken är din favorit läsk?
COLA!
hur snabbt åt ni upp sockerkakan? :]<3
2 dar kanske;)
vilka bloggar läser du?
Mångaolika:*
Hur ser din önskelista ut till jul?
Kommer inte få några.. THAILAND (L)(L)
och hur ser den ut tills du fyller år?
Ja ha ingen än

Elin:
Vilken är din favirit godis?
Tomteskum:]
hur mke spelar du sims?
Typ inget längre:)
Har du ätit upp allt godis du fick när du fyllde år?
Nope:)
vad har du för smink i da?
Den gula grejen& den bra mascaran;)
hur ser din önskelista ut till jul?
kommer få typ jättelite, men jag har iaf inte gjort nån:)

båda:
hur mke läsare har ni om dan?
Kolla uppåt ;)
vad är erat läsar rekord?
150<3
ska ni aldri ta bort eran super fula header? ;O
DEN E ASSNYGG:O:O, undra vem som ha gjort den :O:O:O

knasiga frågor, check, men alltid något :]

av: Julia ♥
Hejsan.
Allt bra idag?:)
li- förkyld
elin- funka


 av: 8-|
Vet ni vem jag är ? =] HAHAHHA :D:D:D
li- nä:(
elin- ja:D

 av: linda
Varför är elin söt?:)
li- hon e int söt<3
elin- linda äre
 

 av: AManda
Elin:
när ska jag vara med dig? OCH SÄG INTE VET INTE / DE SPELAR INGEN ROLL!
elin- hmm, på nästa freda kanske? :]<3<3<33
lova att alltid vara min vän
elin- allt du ber om
jag älskar dig, vet du det?
elin- nu gör jag det

Li;
har du någon stuga med en båt i taket?
li- JA :]
har du haft en kanin?
li- jepp<3
om svaren är ja på båda så var vi kompisar för några år sen;]om inte så var vi inte det:)

 av: Oliviaaa
vem tycker ni ska bli årets sötaste par:)?
li- elin och jag
elin- li och jag

vem vill ni ska bli årets sötaste par?:)
li- cissi o david
elin- david o cissi

 av: angelina
hur många besökare har ni per dag?
Kollauppåt<3
favorit färg?
li- grön, gul ;)
elin- bajsbrun o rosa
om ni skulla fara utomlands vart skulle ni fara då?
li- borabora
elin- hawaii
hih nu orka jag inte fråga mer :]!

 av: s
vad är de ABSOLUT bästa ni vet av att göra? :)
li- VARA MED ALLA UTOM ELIN<3
elin- LI<3<3<3<3<3<3<<3<3 innebandy&fotboll:]

  av: Olivaaaa
dom utser ju alltid skolans sötaste par på skolan nu till jul så..

vem tror ni kommer bli årets sötaste par? :)
vem vill ni ska bli årets sötaste par? :)
båda- KOLLAUPPÅT<3<3

 

 av: Fanni

ja utsåg årets sötaste par förra året ju::(:((:(:( å va få ja fö de?::O::O:O::O
AHHA skämta:$<3
ja gillar att ställa frågor
men ja kom int på nån bra, så de få bli nån random
gilla ni mitt nya namn på apa:]?
Båda- SJÄLVKLART<3

 

 av: anonym
varför är ni så söta??<3
båda- vi hare i blodet:*

 

 av: bjlfnödjhlfäafjläjhöäjdölajöfldajlöjöljöläa
jag tycker ni är jätteduktia på att uppdatera(L)
men iaf, vad har ni för nummer`? :]
HEMLIT!!!


de va allt

Kommentarer
Postat av: Cissi

aww, jag och david:]

tack så mycke<3<3

2009-11-05 @ 21:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0