OHOHOHH

vart typ glad, nämen jag är så sjukt taggaad på haloweenfest imorrn:D:D:D
seriöst så himla BRA!
har **** ******** nu :)
och en till sminkningsgrej.
mitt hår kommer förmodligen inte bli som jag vill men aaaaasch.
hahaha kommer känna mej sjukt mobbad:]
nu ska jag typ gå ner och kolla på resor:DD:D::D::D:D:D:D
skriver imorrrrrrrrn,

dedär var typ elsas haloweenfest förra året:D:DD:D:D:
aahahha skoja, typ 307459870293785 år sen:)
var nog inte ens en haloweenfest(A)
förlåt, godnatt:D:D:D:D:D
kram/elin

Kommentarer
Postat av: Sanna*

sv: hihi ja det gör vi:}<3



Haha, men jag är inge bra på att göra headers....:S ;)

2009-11-06 @ 07:20:42
URL: http://saniiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0