asssååå seriöst

jag har ont i knäet. AHHAHHAHHAHAAHH, men jag har iaf, ahhaha hur säger man det? sluppit? jamen jag har ingen träningsvärk iaf. jag har sovit jättedåligt inatt, läste till halv tolv typ, försökte somna till halv 1, satte på musik, låg och lyssna i typ en halvtimma innan jag somna kanske?
sen så vaknade jag vid fyra och sov i kanske 40minuter sen somnade jag inte om ordentligt.
aja,jag är typ endå glad, eller asså ja. ahahaha.
nu ska jag ta och göra mej klar,
älskarerflickor!

justja, nu har jag gjort en ny kategori, frågestund, där våran frågestund ligger så att ni enkelt ska kunna trycka upp den:) blir ju också lite lättare för oss så vi slipper kopiera till varje inlägg:)

kram/elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0